هنگامی که تمامی خریدها به صورت حضوری و از فروشگاه‌ها انجام می‌شد، مشتریان محدود به انتخاب طیف محدودی از اجناس یک فروشگاه بودند و حق انتخاب آنان محدود و متمرکز بر روی دسته محدودی از اجناس بود. اگر مشتری نیاز به دیدن تنوعی از یک کالا برای انتخاب بهتر داشت به ناچار زمان زیادی را صرف پیدا کردن کالای مورد نیاز خود در فروشگاه های مختلف می کرد.

با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی مسئله «محدود بودن حق انتخاب مشتریان»  و «صرف زمان زیاد برای خرید» برطرف گردید. اما این سیستم فروش خود، مشکلات جدیدی برای خریدار به وجود آورد. به طور مثال، مشتری ابتدا خرید کرده و سپس کالا به دستش می‌رسد، که بسیاری از افراد سودجو با دیر رساندن کالا و یا تفاوت کالای فروخته شده و کالای تحویل داده شده از این فاصله بین مشتری و محصول نهایی سواستفاده می‌کنند.

بنابراین در هر دو حالت مشکلاتی وجود داشته که در صورت خرید از فروشگاه، حق انتخاب مشتری محدود و در صورت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی دیدن و بررسی صحت و سلامت کالا بعد از خرید امکان پذیر است.

فروشگاه اینترنتی کالای خواب بدروم در سال ۹۸ با هدف رفع نقایص خرید حضوری، توجه به نیاز مشتریان و ارائه تنوع بیشتر در کالاهای عرضه شده و با تکیه بر پشتوانه تولید و ارتباط مستقیم با کارخانه تولید کننده شروع به کار کرد و در همین مدت کوتاه با ارائه سرویس های بر پایه مشتری مداری خود، رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

 

بدروم با الگو قرار دادن ” Customer is the king ” (مشتری پادشاه است) برای جلب رضایت مشتریان در بخش‌های بازرگانی، تولید، توزیع و پشتیبانی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی بدروم:

 

  • عرضه مستقیم کالا از کارخانه به مشتری 
  • تنوع طرح ها
  • راحتی در سفارش محصول 
  • سرعت در تحویل کالا
  • ارائه سرویس رایگان تحویل کالا
  • امکان مشاهده محصول بدون نیاز به اجبار در خرید
  • امکان پرداخت پس از مشاهده محصول درب منزل 
  • امکان انتخاب سه محصول از هر گروه کالایی جهت مقایسه و خرید 
  •  بررسی کیفیت کالا از نزدیک توسط خود مشتری