مقالات

مدل های جذاب روتختی

مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

امروزه در دنیای سرویس خواب، مدل ها و طرح های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. این موضوع باعث می شود که افراد با هر سلیقه ای که دارند، روتختی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. شما به راحتی با مدل های جذاب روتختی می توانید، دکوراسیون اتاق خواب خود را زیباتر کنید. همه رنگ های موجود در روتختی ها می توانند در کنار هم قرار بگیرند. بنابرین به راحتی می توانید از هر طرح روتختی که دوست دارید استفاده نمایید. اما پیشنهاد ما به شما، انتخاب مدل بالش و کوسن های همانند رنگ روتختی  یا بالش و کوسن های متفاوت روتختی انتخاب شده می باشد. 

راهنمای خرید روتختی

 

راهنمای خرید روتختی - مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

تولید کنندگان سرویس روتختی، مدل های بسیار جذاب و حیرت آوری را تولید و طراحی می کنند. با ست کردن این مدل های جذاب و سحرانگیز روتختی با دیگر وسایل، می توانید محیطی زیبا خلق نمایید. فراموش نکنید که انتخاب یک روتختی جذاب و شیک، باعث ایجاد فضایی سرشار از آسایش و آرامش می شود. یک از اصول زیباسازی اتاق خواب، طرح ها، رنگ ها و مدل های جذاب روتختی می باشد. به راحتی با انتخاب هر کدام از آن ها طبق سلیقه خود، می توانید دکوراسیون اتاق خواب خود را زیباتر کنید. 

بنر مقاله راهنمای جامع خرید روتختی | کالای خواب بدروم

مدل های جذاب روتختی

یکی از ملزومات و کالاهایی که در زمان استراحت و خواب بسیار مهم است، سرویس های روتختی می باشند. روتختی ها برای تخت های یک نفره و دو نفره با استفاده از پارچه های مختلف با طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند. در زیر به یکسری از مدل های شیک روتختی اشاره می کنیم.

مدل های جذاب روتختی اسپرت

سرویس های روتختی اسپرت به دلیل طرح ها و رنگ هایی که دارند، مورد پسند نسل های جدید از جمله دختران و پسران قرار می گیرند. از این مدل روتختی بیشتر در اتاق خواب های مدرن استفاده می شود.

سرویس روتختی یک نفره طرح کشتی مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح کشتی

سرویس روتختی یک نفره لویی ویتون نوک مدادی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی لویی ویتون نوک مدادی

مدل های جذاب روتختی اسپرت راه راه هتلی

چند وقتی است که پارچه های جدیدی وارد بازار شده است که مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته است. این پارچه ها به عنوان پارچه های هتلی به فروش می رسند. اگر خاطرتان باشد، در بیشتر هتل ها از یک نوع پارچه نیمه براق راه راه سفید استفاده می شد. به دلیل کیفیت بالای پارچه، محبوبیت و رضایت عموم، تولیدکنندگان این طرح پارچه تصمیم دارند تا تنوع رنگی پارچه های هتلی را افزایش دهند. رنگ هایی که در این نوع پارچه قابل مشاهده می باشد رنگ های سفید، توسی، قرمز، بادمجانی، آبی، زغالی و … هستند. این موضوع باعث شده است که تولیدکنندگان روتختی و لحاف، محصولات خود را با این پارچه ها تولید کنند و یکی از مدل های جذاب روتختی با این نوع پارچه باشد.

 

 

مدل های جذاب و شیک روتختی طرح گل

روتختی های گلدار از پارچه های مختلفی تولید شده اند و افراد زیادی این مدل ها را از دیرباز پسندیده و برای خرید خود انتخاب می کنند. چرا که علاوه بر زیبایی طرح، ثبات رنگ داشته و در برابر شستشو ماندگاری زیادی خواهند داشت.

سرویس روتختی یک نفره کلاسیک باروک کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی کلاسیک باروک کرم

 

مدل های جذاب روتختی سه بعدی

یکی از مدل های جذاب روتختی، سرویس های روتختی سه بعدی می باشند. روتختی سه بعدی شکل جدیدی از روتختی است که به تازگی وارد بازار شده است. این روتختی دارای قدرت ظاهری می باشد که در همین زمان کوتاه توانسته است، بازار را قبضه کند. امروزه ملحفه های سه بعدی نیز طرفداران زیادی دارد. منظور از سه بعدی بودن این است که وقتی به طرح روی روتختی نگاه می کنیم طرح دارای زاویه و بعد می باشد. البته به غیر از طرح هایی که در بازار و فروشگاه های آنلاین همچون کالای خواب بدروم که در زمینه روتختی های سه بعدی فعالیت می کنند، می توانید طرح های مورد علاقه خود را چاپ کنید. مدل های روتختی سه بعدی مختلفی در کالای خواب بدروم وجود دارد، که جزو جدیدترین طرح های روز به حساب می آیند و می توانید با خیالی آسوده خرید کنید.

سرویس روتختی یک نفره پروانه رنگی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی پروانه رنگی

سرویس روتختی یک نفره طرح گرگ شمالی مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح گرگ شمالی

 

بنر مقاله روتختی سه بعدی | کالای خواب بدروم

 

سرویس روتختی یک نفره دختر و گرگ سفید | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی دختر و گرگ سفید

سرویس روتختی دونفره طرح ببر | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی دونفره طرح ببر

مدل های جذاب روتختی دخترانه و پسرانه

انتخاب روتختی طبق سلیقه و علاقه موضوع بسیار مهمی می باشد. دلیل این موضوع، استفاده زیاد از روتختی و دریافت آرامش از آن می باشد. تولید کنندگان سرویس های روتختی دخترانه و پسرانه، آن ها را با طرح های مختلفی تولید و ارائه می کنند. این روتختی ها به طور کلی به صورت ساده و طرح دار تولید می شوند. از جمله مدل های جذاب و شیک روتختی دخترانه می توان به طرح های اسپرت، طرح های فانتزی دخترانه و طرح های کارتونی اشاره کرد. همچنین در بیشتر روتختی های پسرانه، طرح های فوتبالی و شخصیت های کارتونی طرفداران زیادی دارد. به دلیل طرح های جذاب سرویس های روتختی پسرانه، برای چاپ آن ها بیشتر از روش سه بعدی استفاده می شود.

 

سرویس روتختی یک نفره لامبورگینی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی یک نفره لامبورگینی

سرویس روتختی یک نفره رونالدو مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی رونالد

سرویس روتختی یک نفره پونی صورتی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی پونی صورتی

سرویس روتختی یک نفره آبی فیروزه ای مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی آبی فیروزه ای

مدل های شیک در روتختی های طرح دار

طرح های زیبا و آبرنگی به روی پارچه های ملحفه ای جلوه خاصی به ملحفه ها می بخشد. امروزه اکثر مردم به دنبال زیباترین و خاص ترین ملحفه ها و روتختی ها هستند تا به فضای اتاق خواب خود جلوه بدهند. این موضوع باعث شده است که کارخانه های نساجی، تلاش زیادی در این زمینه انجام دهند تا بهترین طرح ها را تولید کنند.

سرویس روتختی یک نفره فانتزی لاو یو | کالای خواب بدوم

سرویس روتختی فانتزی لاو یو

سرویس روتختی دونفره ارتشی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی ارتشی

سرویس روتختی دونفره طرح پروانه طلایی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح پروانه طلایی

سرویس روتختی دونفره طرح برگ انجیری | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح برگ انجیری

سرویس روتختی یک نفره مدرن طوسی صورتی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی  مدرن طوسی صورتی

مدل های جذاب روتختی عروس

همانطور که می دانید یکی از عنصرهای اصلی اتاق خواب عروس، روتختی می باشد. روتختی ها نقش بسیار مهمی در زیبایی و چیدمان اتاق خواب ایفا می کنند. روتختی عروس به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون اتاق به حساب می آید. در سرویس های روتختی عروس معمولا از رنگ های روشن همچون سفید، صورتی، کرم، بژ و آبی کم رنگ استفاده می شود. مدل های جذاب روتختی عروس معمولا طرح های خاص و به اصطلاح لاکچری هستند. همچنین این روزها مدل های اسپرت و فانتزی نیز مورد پسند بسیاری از تازه عروس و دامادها می باشد.

سرویس روتختی دونفره طرح قلب های قرمز | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح قلب های قرمز

سرویس روتختی دونفره طرح قلب قرمز | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح قلب قرمز

سرویس روتختی یک نفره فانتزی عروس داماد مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی فانتزی عروس داماد

مدل های جذاب روتختی یک نفره و دونفره

روتختی ها طبق اندازه تخت خواب ها به دو دسته روتختی یک نفره و روتختی دونفره تقسیم می شود. حال بسته به سلیقه و علایق شما طرح های بسیاز شیک و خاصی در سرویس های روتختی یک نفره و دونفره وجود دارد. لذا دست شما برای انتخاب و خرید باز است. یادتان باشد انتخاب یک روتختی مناسب، خوش رنگ و خوش دوخت تاثیر بسیاری در فضای اتاق شما می گذارد. 

سرویس روتختی یک نفره طرح چهل تکه کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح چهل تکه کرم

مدل های جذاب روتختی بزرگسال

یکی دیگر از انواع روتختی، روتختی بزرگسال می باشد که همانند دیگر روتختی ها دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد. طرح و رنگ روتختی بزرگسال، هم به صورت یک نفره و هم به صورت دونفره تولید و ارائه می شود.

سرویس روتختی یک نفره گلدار کرم و بنفش | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی گلدار کرم و بنفش

سرویس روتختی یک نفره طرح خورشیدی کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح خورشیدی کرم

نکات مهمی که در زمان خرید مدل های جذاب روتختی باید دقت کنید!

برای داشتن یک روتختی شیک و جذاب در بین مدل های مختلف روتختی، باید به یک سری نکات توجه نمایید. این نکات شامل موارد زیر می باشند:

  • رنگ روتختی
  • طرح روتختی
  • جنس پارچه روتختی
  • یک نفره و دونفره بودن روتختی
  • اندازه کوسن و روبالشتی
  • قیمت روتختی
  • ست کردن روتختی با فرش، پرده و کاغذ دیواری

 

بنر مقاله د هنگام خرید روتختی به چه نکاتی توجه کنیم؟ | کالای خواب بدروم

 

تأثیر انتخاب مدل های مختلف روتختی در آرامش شما

این روزها نمی توانیم از تأثیر بی بدیل روتختی در آرامش شما و همچنین زیبایی اتاق خوابتان غافل شد. دلیل این موضوع، اختصاص یافتن بخش زیادی از فضای اتاق خواب به تخت خواب می باشد. پس بهتر است در انتخاب روتختی خود حساسیت بیشتری به خرج دهید، تا بتوانید به زیباسازی دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود کمک بسیاری کنید. روتختی هایی که به صورت روتختی لحاف دار تولید و ارائه می شوند، دارای روبالشتی های مختلفی می باشند. روتختی با روبالشتی های خود که در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید می شوند، می تواند بخش بسیار زیادی از دکوراسیون اتاق خواب شما را تشکیل دهد. علاوه بر روتختی وسایل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که بر روی دکوراسیون اتاق خواب شما تاثیر گذارند.

شیک و مدرن ترین مدل های روتختی در کالای خواب بدروم

پس از توضیحات لازم درباره هر کدام از مدل های جذاب روتختی، لازم است تا یادآور شویم که کالای خواب بدروم جدیدترین و باکیفیت ترین سرویس های روتختی و دیگر اقلام کالای خواب را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید با بررسی و مقایسه طرح ها و رنگ های مختلف روتختی، با خیالی آسوده به صورت اینترنتی خرید کنید. در مدت زمان کوتاهی محصول به دستتان می رسد.

سرویس روتختی یک نفره پوست ماری کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی پوست ماری کرم

سرویس روتختی یک نفره رنگارنگ طرح حصیری | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی رنگارنگ طرح حصیری

سرویس روتختی کلاسیک باروک مونا لیزا | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی کلاسیک باروک مونا لیزا

سرویس روتختی یک نفره مدرن سفید آبی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی مدرن سفید آبی

 

سخن پایانی

به دلیل تغییر شیوه زندگی و کمبود فضا، تخت خواب به وسیله ای تبدیل شده است که بیش از یک کاربرد (خوابیدن) را ایفا می کند. به همین دلیل در طراحی اتاق خواب، مهم ترین نکته، انتخاب یک طرح شیک از مدل های جذاب روتختی و بالش ها می باشد. باید به این نکته که چرا روتختی ها و بالش ها گاه از خود تخت یا فرم تخت هم مهم تر هستند توجه نمایید. شما به راحتی با استفاده از روتختی های طرح دار و رنگارنگ می توانید دکوراسیون اتاق خوابتان را به کلی متحول نمایید.

دیدگاهی در مورد “مدل های جذاب روتختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *