مقالات

چطور روتختی عروس انتخاب کنیم؟

چطور روتختی عروس انتخاب کنیم؟ | کالای خواب بدروم

یکی از قسمت های جذاب خرید جهیزیه، انتخاب درست مدل روتختی عروس می باشد. معمولا افراد حین ورود به فروشگاه مبهوت زیبایی و تأثیر برانگیزی روتختی های حریر، تور دوزی، سنگ دوزی و کار شده می شوند. اما در این زمان حرف های فروشنده در مورد مراقبت و هزینه بیشتر در مقابل کاربرد کمتر این روتختی ها نسبت به روتختی های دیگر باعث ایجاد تردید در ذهن شما می شود. پس لازم است برای انتخاب روتختی عروس که از هر نظر مناسب باشد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین فاکتورها در انتخاب روتختی عروس چیست؟

مهم ترین فاکتور ها و ملاک خرید و انتخاب روتختی عروس چیست؟ | کالای خواب بدروم

همان طور که می دانید، اتاق خواب عروس و داماد جایی می باشد که عشق و علاقه و رابطه عاطفی زوجین را به تصویر می کشد. به همین دلیل، تختخواب به عنوان برجسته ترین نماد، اصلی ترین وظیفه در این مورد را بر عهده دارد و ایفا می کند. به همین دلیل، هماهنگی بین طرح، سایز، رنگ و … تختخواب و روتختی جزء اساسی ترین موضوعات به حساب می آیند. برای خرید روتختی عروس، فاکتور ها و ملاک های بسیار زیادی وجود دارد که در خرید تمام روتختی ها نیز قابل استفاده می باشد. این فاکتور ها شامل موارد زیر می باشند:

فاکتور اول در انتخاب روتختی عروس : انتخاب سایز  تخت خواب

اولین فاکتور مهم در انتخاب روتختی عروس، مشخص کردن سایز تخت خواب و روتختی می باشد. تخت خواب های دونفره در اندازه های مختلفی تولید می شوند. پس از اینکه اندازه تخت خود را مشخص کردید، این نکته را در نظر بگیرید که  دوست دارید روتختی تا چه میزان پایین تر از تخت و تشك بیاید. اندازه روتختی ها مناسب با اندازه تخت ها تولید می شود.

سایز تخت های دونفره

  • سایز ۲۰۰*۱۴۰ : این سایز کوچک ترین سایز تخت می باشد که به عنوان Double معرفی می شود.
  • سایز ۱۶۰*۲۰۰ : نام دیگر این سایز کوبین یا سایز استاندارد می باشد که به عنوان پرطرفدارترین اندازه به حساب می آید.
  • سایز ۱۸۰*۲۰۰ : این سایز به عنوان بزرگترین سایز تخت شناخته شده است که به آن کینگ می گویند. این سایز تنها مناسب اتاق های بزرگ می باشد.
  • سایز ۲۰۰*۲۰۰ : این سایز پس از سایز ۱۸۰*۲۰۰، وارد بازار شده است که به دلیل اندازه خیلی بزرگ آن، به عنوان Super King شناخته شده است. این سایز به ندرت مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

فاکتور دوم در انتخاب روتختی عروس : نوع و سایز سرویس روتختی

در صنعت تولید روتختی عروس چندین نوع سرویس با اهداف و کاربردهای مختلف تولید می شوند. که در این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم.

  • روتختی های کار شده با نمایش مجلل
  • روتختی های ساتن ساده با جلوه براق
  • روتختی های سه بعدی با طرح های پویا
  • روتختی های ابریشمی با نرمی
  • روتختی های نخی با راحتی 

سایز روتختی دونفره

  • سایز 200*140 سانتی متر
  • سایز 200*160 سانتی متر
  • سایز 200*180 سانتی متر
  • سایز 200*220 سانتی متر

فاکتور سوم : انتخاب رنگ روتختی مناسب با تخت خواب

رنگ روتختی متناسب با تختخواب - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

تولید کنندگان سرویس های روتختی، محصولات خود را با تنوع رنگی بالایی تولید می کنند. ممکن است در زمان انتخاب روتختی مناسب، با طرح های مختلفی  مواجه شوید. فراموش نکنید که ممکن است دچار سردرگمی شوید و نتوانید رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. به طور کلی می توانید با روش های زیر اقدام به انتخاب رنگ روتختی مناسب با تخت خواب کنید.

  • روش اول: انتخاب رنگ های روشن همچون سفید، صورتی، کرم، بژ و آبی کم رنگ و …
  • روش اول : انتخاب رنگی كه با سایر رنگ های موجود در اتاق همخوانی داشته باشد.
  • روش دوم : انتخاب رنگی كه با كل رنگ ها كاملا متفاوت باشد.
  • روش سوم : ایجاد پالت رنگ از ترکیب رنگ اصلی، رنگ مورد علاقه و رنگ مکمل.

نکته: درصورتیکه بیشتر به طرح های سرد و ساده علاقه دارید انتخاب مدل های تک رنگ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای تنوع بیشتر از رنگ هایی استفاده نمایید که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

بنر مقاله د هنگام خرید روتختی به چه نکاتی توجه کنیم؟ | کالای خواب بدروم

فاکتور چهارم : مرغوبیت و کیفیت روتختی

از مهم ترین فاکتور های انتخاب روتختی عروس، مرغوبیت و کیفیت روتختی می باشد. فراموش نکنید که ملحفه ای که روی تشک قرار می گیرد از جنس نخ یا کتان و در عین حال نرم و لطیف باشد. دقت و رعایت این موضوع باعث می شود تا هنگام تماس بدن با آن حساسیت ایجاد نکند. ملحفه روتشکی حتما از جنس مرغوب و باکیفیت انتخاب نمایید تا در زمان شست و شو زیاد زود از بین نرود.

فاکتور پنجم در انتخاب روتختی عروس: نوع پارچه روتختی

کتان و نخ پنبه

پاچه کتان و نخ پنبه از الیاف طبیعی درست شده اند و باعث حساسیت پوست نمی شوند. این نوع پارچه ها دارای دوام بالایی هستند که در بلند مدت خراب نمی‌ شوند و بهترین گزینه در انتخاب روتختی مناسب می باشد.

ساتین

جنس پارچه ساتین نرم و لطیف می باشد که صد درصد از پنبه تولید می شود و دارای تراکم بافت بسیار بالایی است. این نوع پارچه همچون پارچه های کتان و نخ پنبه دارای دوام زیاد و عمر بسیار طولانی می باشد. 

ساتن

پارچه ساتن براق‌ تر و درخشنده‌ تر می باشد و این پارچه به نسبت پارچه های دیگر از تراکم بسیار بالایی برخوردار است. بادوام بودن یکی دیگر از ویژگی‌ های پارچه ساتن به حساب می آید. تفاوت اصلی ساتین با ساتن این است که ساتین لیز نمی‌ خورد و شفافیت و درخشندگی آن نسبت به ساتن خیلی کمتر می باشد.

مخمل

پارچه مخمل یکی دیگر از پارچه های مورد استفاده در تولید روتختی می باشد که به عنوان پارچه‌ های اشرافی و لوکس به حساب می آید. این پارچه‌ نرم و یکدست می باشد.

پارچه‌ های زربافت

این پارچه ها دارای طرح های برجسته و گل‌ دار می باشند که این طرح ها در زمینه پارچه که اغلب ابریشمی است بافته می‌ شوند. این پارچه ها بسیار ظریف و زیبا بوده و جنبه تزیینی دارند. از این قسم پارچه ها در تهیه پرده، رومیزی و روتختی های مجلل استفاده می شود. با این حال بایستی توجه نمود که این پارچه ها مقاومت سایشی بسیار پایینی داشته و برای استفاده در مکان هایی که در معرض سایش مکرر قرار دارند مناسب نمی باشند.

بنر مقاله روتختی سه بعدی | کالای خواب بدروم

پارچه‌ های گلدوزی

این پارچه ها، معمولاً پارچه های گل‌ داری از جنس کتان یا پنبه هستند که با استفاده از نخ های پشمی بر روی آن گلدوزی انجام می شود. در پارچه های گلدوزی طرح های گلدوزی شده تمام پارچه را نمی‌ پوشاند، و زمینه پارچه کاملاً قابل‌ مشاهده می باشد. پارچه های گلدوزی را می‌ توانید برای روکش مبلمان، پرده یا روتختی استفاده نمایید.

رانفورس

یکی از مهم ترین پارچه به کار برده شده در تولید روتختی و ملحفه پارچه های رانفورس هستند. پارچه های رانفورس، پارچه هایی کلاسیک با تراکم و استحکام بالا هستند. این پارچه ها از لطافت و نرمی بسیار بالایی برخوردار بوده که این امر منجر به ایجاد حس راحتی در هنگام خواب می شود.

کرباس

پارچه ای بافته شده از الیاف پنبه یا کتان است که معمولا تصاویر و مناظر روستایی بر روی آن ها چاپ می‌ شود. این تصاویر اغلب به رنگ های سیاه، سبز، آبی، زرد پر رنگ، و قرمز بر روی زمینه سفید یا کرم چاپ می‌ شوند. برخی از این عکس ها وقایع تاریخی مثل کشف شهر پمپئی در ایتالیا، را به تصویر کشیده اند. پارچه کرباس ظاهری ساده و روستایی دارد و برای هر چیزی از دیوارکوب گرفته تا روکش مبلمان، پرده، روتختی و رومیزی می‌توانید از آن استفاده کنید.

فاکتور ششم : انتخاب روتختی برای فصول سرد و گرم

در انتخاب روتختی مناسب عروس حتما این نکته را در نظر بگیرید که برای فصل سرد و گرم از روتختی های جداگانه استفاده کنید. ابتدا به رنگ دیوار یا رنگ دیگر وسایل موجود در اتاق خواب توجه کنید تا هماهنگی میان آنها به اتاق خواب رنگ، حجم و عمق دهد. رنگ های گرم مانند زرشکی و سرمه ای مناسب فصول سرد سال و رنگ های سرد مانند آبی، سبز  و رنگ های روشن مناسب فصول گرم سال می باشند.

فاکتور هفتم : آلرژی و حساسیت

موضوع سلامتی بحث مهم دیگر در انتخاب روتختی عروس می باشد. در حال حاضر مدل هایی در بازار وجود دارند که کاملا از محصولات ارگانیک تهیه شده اند. به این معنی که از مواد شیمیایی (رزین، چسب ها و رنگ های صنعتی) در آنها خبری نیست و کاملا طبیعی و سالم هستند. تعدادی از افراد نسبت به بعضی از مواد به كار رفته در روتختی ها حساسیت دارند. اگر شما هم نسبت به پشم و پلی استر و یا سایر مواد شیمیایی آلرژی دارید، هنگام خرید می بایست این نكته را مد نظر داشته باشید.

فاکتور هشتم : شستشوی روتختی

یکی از نکات مهم در انتخاب روتختی مناسب عروس، شستشوی روتختی می باشد. سرویس های روتختی شامل قسمت های مختلفی می باشند، که نحوه شستشو هر کدام با هم متفاوت هست. البته به طور معمول دستور شستشو سرویس روتختی، در دسته بندی آن قرار دارد. در صورتیکه دستورالعمل شستشو در آن وجود نداشت، می توانید از نکات زیر استفاده نمایید.

ملحفه های تخت

  • ملحفه ها را با آب گرم و صابون بشویید و بگذارید داخل خشک کن کاملا خشک شوند.
  • ملحفه را با لباس ها نشویید چون لباس ها ممکن است به ملحفه رنگ داده یا باعث بد رنگی و تیره شدن آن ها شود.
  • در صورتی که ملحفه دارای لکه است، قبل از شستشو آن را از بین ببرید.
  • یکی از روش های طبیعی برای روشن شدن ملحفه های سفید، اضافه کردن ¼ پیمانه آبلیمو و شستن آن با آب گرم است.
  • هنگام شستشو و خشک کردن ملحفه ها از درجه حرارت متوسط یا کم استفاده کنید. حرارت بالا به الیاف پارچه آسیب می رساند، آن را سست کرده باعث پاره شدن آن می شود.
  • ملحفه ها را به صورت گرد داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. این کار از کشیدگی و تغییر شکل آن جلوگیری می کند.

روتختی

  •  گوشه روتختی را داخل کمی ماده شوینده فرو ببرید و به رنگ آن توجه کنید. در صورت تغییر رنگ، آن را برای شستشو به خشک شویی بدهید.
  • به وزن روتختی هنگام خیس شدن توجه داشته باشید. ممکن است ماشین لباسشویی شما ظرفیت این وزن را نداشته باشد.
  • -روتختی را با آب سرد بشویید و درجه خشک کن را روی دمای کم بگذارید. همچنین می توانید آن را روی بند آویزان کنید تا در هوای آزاد خشک شود.

لحاف

  •  لحاف ها را به همان روش روتختی بشویید.
  • در صورتی که لحاف با پنبه پر شده یا کهنه و پوسیده باشد، آن را با دست بشویید.
  • لحاف هایی که رویه آن ها ابریشم یا مخمل است را در خانه نشویید.

روبالشتی

  • روبالشتی ها را با آب سرد بشویید و با درجه سرد خشک کنید.
  • روی بالش ها را تکان داده، هر روز بزنید تا از گرد و غبار های طولانی و سلول های مرده خلاص شوید.
  • هر چند وقت یک بار بالش ها را در معرض هوای آزاد قرار دهید. آن ها را روی جارختی نزدیک یک پنجره باز آویزان کنید.

 

راه حل های ساده برای انتخاب بهترین رنگ روتختی عروس

راه حل های ساده برای انتخاب بهترین رنگ روتختی - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

راه حل اول :  ساخت پالت رنگ برای روتختی عروس

ساخت پالت رنگی، یکی از کاربردی ترین راه حل های انتخاب رنگ روتختی عروس می باشد. برای داشتن یک پالت رنگی می توانید از 2 روش زیر استفاده نمایید.

  • ساخت پالت رنگی بر اساس عکس مورد علاقه شما
  • ساخت پالت رنگ بر اساس رنگ مورد علاقه

راه حل دوم : شناخت استایل و سبک لوازم اتاق خواب عروس

یکی از نکته های قابل توجه در انتخاب بهترین رنگ روتختی برای روتختی، شناخت استایل یا سبک تخت خواب خود می باشد. حتما قبل از انتخاب بهترین رنگ روتختی برای تخت عروس، باید در مورد سبک و استایلی که دوست دارید تصمیم گیری کنید. منظور از سبک و استایل، مدل ساخت لوازم می باشد. این سبک و استایل شامل سبک کلاسیک، مدرن و اسپرت می شود. در صورتیکه بر اساس رنگ، شروع به خرید روتختی برای تخت خواب نمایید، تنها صاحب یک تختخواب عجیب و غریب می شوید. استایل های بیان شده در تخت خواب و روتختی دارای طرح های رنگی منحصر به فردی هستند. به همین خاطر اگر تصمیم نادرستی در مورد خرید روتختی بگیرید، ناهماهنگی در سبک ها خیلی زود مشخص می شود.

بنر مقاله خرید هوشمندانه روتختی | کالای خواب بدروم

راه حل سوم : انتخاب بین روتختی تک رنگ یا طرح دار

یکی دیگر از مراحل موجود در انتخاب روتختی مناسب برای تخت، انتخاب شما درباره مدل های روتختی می باشد. به طور معمول روتختی ها به 2 صورت ساده و طرح دار تولید می شوند. 

روتختی تک رنگ

روتختی تک رنگ به راحتی می‌ تواند اتاق شما را مثل اتاق‌ های یک هتل، شیک و ساده نمایش دهد. رنگ‌ های ساده و خنثی می‌ توانند اتاق خواب شما را به مکانی آرامش‌ بخش تبدیل کنند. برای جلوگیری از یکنواختی رنگ می‌ توانید از رنگ‌ های تیره‌ تر و روشن‌ تر از رنگ اصلی هم استفاده نمایید. برای روتختی های کلاسیک این مدل روتختی ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

روتختی طرح دار

روتختی‌ های طرح دار هم مزایای خاص خود را دارند. از رنگ های متنوع آن‌ ها می‌ توانید برای هماهنگی روتختی خود با دکور اتاق‌ خوابتان استفاده کنید. اگر از این سبک روتختی ها خوشتان می آید، می توانید طبق رنگ تخت قهوه ای خود روتختی مناسب آن را خریداری نمایید. نکته ویژه درباره خرید روتختی طرح دار این است که اگر رنگ های خیلی تند انتخاب کنید، می‌ توانید با کوسن های تک رنگ آن را خنثی نمایید. این رنگ ها معمولا به صورت رنگ ساده و مات تولید و ارائه می شوند. فراموش نکنید که برای خرید روتختی سه بعدی و … به کیفیت چاپ آن توجه نمایید.


سرویس روتختی یک نفره گلدار صورتی سفید انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی یک نفره گلدار صورتی سفید

راه حل پنجم انتخاب رنگ روتختی عروس : کمک گرفتن از رنگ های تند

استفاده از رنگ های تند، باعث جذاب شدن تخت قهوه ای و اتاق خواب شما می شود. به خاطر داشته باشید که نمی توانید هر شب بالش خود را عوض کنید اما باز هم می توانید تزیینات و اکسسوری هایی را که دوست دارید به عناصر تزیینی اتاق بیافزایید. یک بالش با رنگ تند که به طور جداگانه از سرویس روتختی خریداری شده است می تواند بسیار مجلل باشد و رنگ متفاوتی نسبت به سایر اجزای روتختی ایجاد نماید. باید رنگی را از مجموعه روتختی خود انتخاب کنید و آن را به شیوه متفاوتی، برجسته نمایید. این کار معمولاً از طریق سایه ها یا طرح های مختلف انجام می شود.

سرویس روتختی یک نفره مدرن قرمز - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی یک نفره مدرن قرمز

راه حل ششم انتخاب رنگ روتختی عروس : توجه به رنگ های مکمل و هم تناژ 

با استفاده از رنگ های مکمل و هم تناژ می‌ توانید روتختی خود را زیباتر کنید. از این رنگ‌ ها می‌ توانید برای هماهنگی عناصر روتختی خود استفاده نمایید. منظور از عناصر همراه روتختی می‌ تواند کوسن های تک رنگ یا طرح دار، پارچه‌ های مخصوص دور تخت، پرده‌ های دور تخت و بقیه موارد باشد. دلیل استفاده از این گزینه‌ ها در رنگ های مختلف می‌ تواند برای بیشتر نشان دادن یک رنگ خاص، یا تندتر و ملایم کردن رنگ اتاق باشد.

راه حل هفتم انتخاب رنگ روتختی عروس : طرح های گوناگون و اسلیمی

اگر از آن دسته از نوعروسان می باشید که می خواهید طرح سنتی برای اتاق خواب خود ایجاد نمایید، توصیه می کنیم که از روتختی هایی با طرح اسلیمی استفاده نمایید. این روتختی ها جلوه ای زیبا به اتاق خوابتان می دهد. همچنین می توانید از کوسن هایی با طرح ترمه دوزی استفاده نمایید تا زیبایی کار، دو چندان شود.

جذاب ترین مدل های روتختی عروس در کالای خواب بدروم

سرویس روتختی کلاسیک باروک مونا لیزا - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی کلاسیک باروک مونا لیزا

سرویس روتختی یک نفره مدرن سفید آبی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی مدرن سفید آبی

سرویس روتختی یک نفره پوست ماری کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی پوست ماری کرم

سرویس روتختی یک نفره گلدار کرم و بنفش - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی گلدار کرم و بنفش

سرویس روتختی دونفره طرح قلب های قرمز - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح قلب های قرمز

سرویس روتختی دونفره طرح قلب قرمز | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح قلب قرمز

سرویس روتختی یک نفره فانتزی عروس داماد - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی فانتزی عروس داماد

سرویس روتختی دونفره طرح پروانه طلایی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح پروانه طلایی

سرویس روتختی دونفره طرح برگ انجیری | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح برگ انجیری

سرویس روتختی یک نفره مدرن طوسی صورتی - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی  مدرن طوسی صورتی

سرویس روتختی یک نفره دختر و گرگ سفید | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی دختر و گرگ سفید

سرویس روتختی دونفره طرح ببر | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح ببر

سرویس روتختی یک نفره پروانه رنگی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی پروانه رنگی

سرویس روتختی یک نفره طرح گرگ شمالی مدل های جذاب روتختی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح گرگ شمالی

سرویس روتختی یک نفره کلاسیک باروک کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی کلاسیک باروک کرم

سرویس روتختی دونفره کلاسیک طوسی آبی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی کلاسیک طوسی آبی

سرویس روتختی دریم کچر زرد

سرویس روتختی یک نفره سنگ مرمر روشن | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی سنگ مرمر روشن

بهترین رنگ روتختی برای تخت سفید

سرویس روتختی مدرن طرح قلب سرمه ای

سرویس روتختی یک نفره گلدار سفید و بنفش - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختییک گلدار سفید و بنفش

بهترین رنگ روتختی برای تخت سفید

سرویس روتختی کلاسیک طوسی و سفید

سرویس روتختی دونفره طرح سنتی کرم | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح سنتی کرم

انتخاب روتختی عروس

سرویس روتختی گلدار طوسی و قرمز

سرویس روتختی یک نفره سنتی فرش ایرانی قرمز | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی سنتی فرش ایرانی قرمز

سرویس روتختی سنتی مشکی و کرم

سرویس روتختی مدرن گلدار طوسی سرخابی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی مدرن گلدار طوسی سرخابی

سرویس روتختی یک نفره گلدار طوسی و بنفش | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی گلدار طوسی و بنفش

سرویس روتختی یک نفره گل قرمز و سفید | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی گل قرمز و سفید

سرویس روتختی دونفره طرح گل ارکیده | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح گل ارکیده

انتخاب روتختی عروس

سرویس روتختی ابر و باد بنفش

سرویس روتختی یک نفره طرح سنگ رگه دار | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح سنگ رگه دار

سرویس روتختی یک نفره شنل گلدار - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی شنل گلدار

سرویس روتختی یک نفره شنل طوسی صورتی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی شنل طوسی صورتی

سرویس روتختی یک نفره گلدار کرم و بنفش - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی گلدار کرم و بنفش

روتختی مناسب برای تخت طلایی

سرویس روتختی نقاشی کلاسیک

انتخاب روتختی عروس

سرویس روتختی نقاشی سرخ پوستی

سرویس روتختی طرح خورشیدی کرم

روتختی مناسب برای تخت طلایی

سرویس روتختی ورساچه طلایی

روتختی مناسب برای تخت طلایی - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی ورساچه سفید

سرویس روتختی طرح پر مشکی | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح پر مشکی

سرویس روتختی سه بعدی پروانه صورتی - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدرومسرویس روتختی سه بعدی پروانه صورتی

سرویس روتختی طرح قلب سفید قرمز | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی طرح قلب سفید قرمز

سرویس روتختی رنگارنگ طرح حصیری - انتخاب روتختی عروس | کالای خواب بدروم

سرویس روتختی رنگارنگ طرح حصیری

 

خرید آنلاین انواع روتختی از فروشگاه کالای خواب بدروم

فروشگاه کالای خواب بدروم، برای تمام عروس خانم های شیک پسند، مدل های خاصی ارائه کرده است، تا عروس خانم ها با هر سلیقه و بودجه‌ ای بتوانند یک انتخاب مناسب و زیبا برای اتاق خواب خود داشته باشند. در واقع یک خرید هوشمندانه روتختی با خیال راحت انجام دهند. اطلاعات موجود در سایت به شما کمک می‌ کند بهترین روتختی عروس را خریداری کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

 

سخن پایانی

قبل از هر چیز باید بدانید لازمه انتخاب بهترین و زیبا ترین مدل روتختی عروس توجه به نکات ریز و درشت بسیاری است که اغلب اوقات به ذهن بسیاری از افراد خطور هم نمی کند. کالای خواب بدروم برای جواب دادن به سوالات مهم در مورد انتخاب روتختی عروس این مقاله را ارائه کرده است تا بتوانید با شناخت نکات مهم، یک روتختی عروس شیک و جذاب انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *